Followers

Number of Visitors

Powered by Blogger.
Referral Banners

Like This Site

Ad Your Company

Friday, November 25, 2011

Seventeen Lelaki Hebat MP3, Video Klip dan Lirik

Seventeen Lelaki Hebat MP3, Video Klip dan Lirik Download

Lyric


aku takkan pernah kau kalahkan
walau kau coba hancurkan aku
aku kan selalu tetap berdiri
merasa hebat, merasa kuat
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
aku lelaki tak terkalahkan
meski hati ini kau patahkan
tetap tegar untuk diriku
melupakanmu dari hidupku
reff:
aku memang tak sebodoh yang kau pikirkan
karna ku punya semua mimpi
dan tak semudah itu kau lenyapkan
dan aku terlalu kuat untuk kau taklukkan
terimalah ini, sayang
aku lelaki tak terkalahkan
meski hati ini kau patahkan
tetap tegar untuk diriku
melupakanmu dari hidupku
uooo
repeat reff
aku memang tak sebodoh yang kau pikirkan
karna ku punya semua mimpi
dan tak semudah itu kau lenyapkan
uoooooooo

No comments:

Post a Comment